Ruimte voor klanten

Exterion Media

Exterion Media Nederland is onderdeel van Exterion Media International. Exterion Media Nederland onderscheidt zich in het bereiken van waardevolle doelgroepen voor adverteerders, door het leveren van kwalitatieve en kwantitatieve insights, door operationele excellentie en het bouwen en onderhouden van lange termijn relaties. Exterion Media heeft diepgaande kennis van doelgroepen en de markt, een breed aanbod, jarenlange expertise en is marktleider in interactieve buitenreclame. Hiermee biedt Exterion Media adverteerders innovatieve en creatieve buitenreclame-oplossingen op straatmeubilair, NS-stations, billboards en via vervoersreclame. Door onder andere exclusieve samenwerkingen met de Nederlandse Spoorwegen en Schiphol kunnen adverteerders hiermee op de meest uiteenlopende locaties de massa of juist heel gericht waardevolle doelgroepen bereiken.

Rick Vriesema, Sales Manager Nationaal, heeft twee dagen training een “Efficiënt met Outlook-training” gevolgd onder het mom van; “Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!”

“Een top resultaat!”

“De tweedaagse één-op-één training heeft mij geholpen een nieuwe start te maken. Een start die meer structuur en kennis biedt over de programma`s waarmee wij dagelijks werken. Lisanne geeft zeer zorgvuldige en duidelijke uitleg en feedback maar laat jezelf altijd achter de knoppen zitten. Resultaat is dat ik efficiënter werk, meer structuur en overzicht heb en meer weet van de mogelijkheden die Outlook kan bieden. Een top resultaat gezien de twee dagen!”

Rick Vriesema | Sales Manager Nationaal, Exterion Media

Discovery Networks Benelux

Discovery Networks Benelux maakt deel uit van Discovery Communications, ’s werelds grootste non-fictie mediabedrijf, met ruim 2,7 miljard gecumuleerde abonnees in meer dan 220 landen en gebieden. Discovery streeft ernaar de nieuwsgierigheid van kijkers te bevredigen met kwalitatieve programma’s via meer dan 210 televisiezenders over de hele wereld. Discovery heeft ook een meerderheidsbelang in Eurosport International, een leidende zendergroep voor sportentertainment die onder meer zes pay-tv-zenders in Europa en Azië aanbiedt.

Esther Flierman vervult binnen dit dynamische bedrijf een drie-taks functie; HR manager, PA van het directieteam en manager van het officeteam. De verschillende taken zijn goed te combineren, maar vragen wel een goede werkstructuur, de juiste werkwijze om alles in goede banen te leiden en goed te kunnen managen. Tachtig relevante e-mails op een dag zijn geen uitzondering, eerder de regel. De vraag van Esther aan Space4More was dan ook; hoe kan ik op de meest efficiënte wijze mijn e-mail managen en eigen agenda beheren, evenals de agenda’s van het directieteam?

“Ik ben weer pro-actief aan het werk”

“Ik worstelde al tijden met het beheer van mijn inbox en mijn agenda. De enorme hoeveelheid email per dag en het gemis aan controle over mijn inbox resulteerde in een reactieve werkhouding. Ik liet me leiden door mijn inbox en daardoor was ik niet gefocussed op de prioriteiten. Na 2 intensieve dagen achter Outlook en met Lisanne aan mijn zijde, ziet mijn wereld er nu heel anders uit. Er is orde en structuur in de chaos geschept en ik werk nu vanuit mijn agenda in plaats van uit mijn inbox. Ik krijg inmiddels meer gedaan op een dag dan voorheen en ik weet nu ’s ochtends hoe mijn dag er uit zal zien. Het is nog wel elke dag een uitdaging met zo’n enorme hoeveelheid email om mijn inbox leeg te houden.

Na de training realiseerde ik me hoe slecht ik eigenlijk bekend was met de mogelijkheden van Outlook om je werk te organiseren. Zou het niet veel beter zijn om deze behendigheden al tijdens je studie mee te krijgen, zodat je niet in een situatie belandt, waar ik me in bevond? Gelukkig heeft Lisanne me succesvol geholpen en kan ik inmiddels stellen dat ik weer pro-actief aan het werk ben.”

Esther Flierman | HR Manager, Discovery Networks Benelux

Timmerfabriek REKRI

Timmerfabriek REKRI is gespecialiseerd in houten kozijnen, ramen, deuren en trappen. Veel van wat zij in hun fabriek maken is maatwerk. Service staat voorop. Het is voor hen vanzelfsprekend dat zij kwalitatief goed en duurzaam timmerwerk leveren dat aan de regelgeving en de verwachtingen van hun klanten voldoet. Door het motto; “Wij maken waar wat we beloven”, werken veel van de klanten en opdrachtgevers al vele jaren met hen samen. REKRI wordt nu geleid door Wilco Krimp, de kleinzoon van de oprichter. Hij nam in 2013 samen met zijn broer het familiebedrijf over. Timmerfabriek REKRI is een begrip in de Ronde Venen en vooral aannemers, met projecten als aanbouw, renovatie of aanpassing van bedrijfspanden, weten de weg naar Mijdrecht te vinden.

“Ik ben nu gewapend tegen afleiding”

Ik ben met Lisanne aan het werk gegaan, omdat ik meer behoefte had aan structuur en overzicht in mijn werkzaamheden. Ik heb altijd te weinig uren in één dag, ben snel afgeleid en heb last van uitstelgedrag. De gehele dag was ik druk met allerlei taken en had ik een overvolle agenda. Wanneer ik aan het einde van de dag naar huis ging was mijn hoofd vol en had ik geen rust.

In de één op één training heb ik geleerd om mijn outlook te optimaliseren. Binnenkomende e-mails gestructureerd te verwerken en eventueel om te zetten in een taak. Ook leerde ik om mij te wapenen tegen afleiding, onrust en hierdoor tijdgebrek. Nu een aantal weken later ga ik aan het einde van de dag met een leeg hoofd naar huis en weet ik wat ik de volgende dag moet gaan doen. Dit geeft mij rust wanneer ik niet op mijn werk ben. Ik werk effectiever en ben minder snel afgeleid door hele kleine maar duidelijke aanpassingen in mijn werkwijze. Er is op dit moment een duidelijke takenoverzicht die kloppend is met mijn agenda. Lisanne is heel duidelijk in haar uitleg, beschikt over de juiste kennis en is erg prettig in de omgang. Na de training is ze nog even teruggekomen om te kijken of de werkwijze ook gehandhaafd blijft, hierdoor wordt je “oude werkwijze” definitief verleden tijd!”

Wilco Krimp| Directeur, Timmerfabriek REKRI

Basisschool KinderRijk

KinderRijk is een reguliere basisschool in Naarden Bussum. Petra Disse is sinds augustus 2010 werkzaam op deze school. Eerst als leerkracht vervolgens als locatiecoördinator en nu als directeur en Intern Begeleider. Naast de vele administratieve en leidinggevende taken die bij haar functie horen, staat Petra ook nog een aantal uur per week voor de klas. Een diversiteit aan verschillende activiteiten, waarbij er tevens een enorme erfenis aan administratie is bijgekomen met het overnemen van de directie-functie.

Naar aanleiding van een intakegesprek is het persoonlijke stappenplan voor Petra uiteengezet. Deze stappen sluiten aan op haar leerdoelen; er moest een duidelijk onderscheid gemaakt worden in de taken, meer overzicht en structuur in de dagelijkse werkzaamheden en beter prioriteiten leren stellen. Tijdens de werkplekorganisatie heeft Petra veel timemanagement-vaardigheden opgedaan. Er is een nieuwe werkmethodiek aangeleerd, veelvuldig geoefend  en direct toegepast op haar werkplek en Outlook. Het resultaat; een georganiseerde werkplek en overzicht in alle overgenomen taken en bestaande administratie.

“Ik ben weer de baas over mijn leven”

“In de zomer van 2015 heb ik me een aantal zaken voorgenomen om ervoor te zorgen dat ik mijn leven kon leiden in plaats van dat mijn leven mij ging leiden. Een van de concrete stappen die hieruit voortvloeiden was het inhuren van Space4More. Deze naam maken ze meer dan waar: ik heb letterlijk en vooral ook figuurlijk meer ruimte voor meer dingen.

We hebben een paar dagen intensief samengewerkt en het resultaat is dat ik overzicht heb van, en inzicht in, alle taken die ik heb liggen, weet waar welke  papieren liggen, maar ook dat ik beter mijn tijd heb leren bewaken. Ik kan nu naar huis aan het eind van de dag zonder dat gevoel dat ik nog van alles moet, ik hoef niet meer alles te ‘onthouden’ het ligt ergens vast. Ik heb geleerd om ‘Nee’ te zeggen en gemerkt dat dit zorgt voor beter werk, ook voor degene die nee te horen krijgt. Ik heb eigenlijk geleerd om duidelijk te kiezen: is het belangrijk, is het voor mij, heb ik het nog nodig?
Kortom: ik ben de baas over mijn werk en mijn leven (ook thuis neem ik hier dingen van mee). En ja, dit kun je natuurlijk best zelf. Als je maar weet hoe!”

Petra Disse | Directrice, Basisschool KinderRijk

 

Evides Waterbedrijf

Evides Waterbedrijf levert 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, veilig, schoon én smakelijk drinkwater aan 2,5 miljoen klanten en bedrijven in Zeeland, het zuidwesten van Zuid-Holland en de Brabantse Wal. Daarnaast biedt Evides industriewaterdiensten op maat aan grote industriële klanten in onder meer Nederland, België en Duitsland.

“De één-op-één aanpak werkt perfect”

“Als Project Manager voor Evides met een gevulde portfolio liep ik soms vol met acties waarin het overzicht en de prioriteiten soms moeilijk te bepalen waren. To do lijsten, post its, project schrijfblokken, enz., hielpen altijd maar tijdelijk. Timemanagement trainingen zijn aardig, maar terug in de waan van alledag zakt het geleerde al gauw weg. Aanvankelijk was ik wel sceptisch, maar na een intakegesprek heb ik een training bij Space4More geboekt.

En nu werk ik niet meer uit mijn mailbox, maar uit mijn agenda. De mailbox is 2x per dag leeg en alle acties staan in taken (via een paar muisklikken) per dag in mijn agenda. En dat geeft erg veel rust! Tevens ben ik OneNote beter gaan gebruiken en heb alle losse aantekeningen, urgente mails, to do lijsten enz. per project met één muisklik zichtbaar. Het feit dat ik nu een zakelijke laptop heb met overal ter wereld een online verbinding met ons systeem, helpt wel moet ik zeggen, maar het doet niets af aan de methodiek van Lisanne.

De 1-op-1 aanpak werkt perfect! Ik deed mijn gewone dagelijkse werkzaamheden achter de laptop, maar dan met instructies van Lisanne hoe het efficiënter te doen. Waarbij ik zelf aangaf wat wel en wat niet werkte voor mij zodat ik het helemaal kon inrichten waar ik mij prettig bij voelde. En dat beklijft stukken beter dan “eenheidsworst-training” met 10 deelnemers in een trainingsruimte!

Ed Holierhoek | Sr. Project Manager, Evides Waterbedrijf

“Meer tijd voor persoonlijk contact”

“Door de grote hoeveelheid mails in mijn mailbox en een volle agenda, was het moeilijk overzicht te houden. Space4More heeft me geholpen structuur aan te brengen en geleerd hoe ik op een juiste effectieve manier om moet gaan met mijn mails en agenda. Om zo weer ‘in control’ te komen. Inmiddels heb ik een overzichtelijke mailbox met maximaal 50 items, die ik dagelijks bijhoud, en ik heb een ademende agenda. Ik heb hierdoor meer tijd voor persoonlijk contact met mijn mensen en wordt niet meer geleefd door de inhoud van mijn mailbox en volle agenda.

De training was heel praktisch ingericht, ik werkte in mijn eigen mailbox en agenda waardoor ik direct resultaat zag. Ik heb Lisanne ervaren als een rustige en doordachte trainer die op de juiste momenten de juiste vragen stelt en je daarmee helpt anders te denken en sneller te besluiten.”

Judith Tonkes | Teamleider, Evides Waterbedrijf

Gemeente Baarn

De werkdruk bij gemeentes is over het algemeen hoog, zo ook bij de gemeente Baarn. Op de afdeling Groenbeheer bleek er behoefte te zijn een digitale werkplek optimalisatie evenals een training op MS Outlook. De digitale omgeving is tijdens de training opgeschoond en opnieuw ingericht. Onder het mom van “niet meer zoeken naar documenten, maar vinden”. Tijdens de “Efficiënt met Outlook” training is de werkwijze geoptimaliseerd en is er schoon schip gemaakt.

“Oplossing voor een digitale werkplek”

“Een aantal jaren geleden kreeg ik verschillende klachten richting Burn Out verschijnselen, mede door de werkdruk die er op de afdeling was. Elke keer als ik mijn computer opstartte en in mijn documenten opende dacht ik “pffff wat een rommel”. Alles stond door elkaar heen en ik had in de loop der jaren heel veel bewaard. Bij mijn Outlook was het al niet veel beter. Na veel gesprekken met mijn werkgever “de gemeente Baarn” kwamen we tot de conclusie dat het zo niet langer kon. Het werd tijd voor actie. Zo kwamen we bij Lisanne van Space4More terecht. Na een intake gesprek met Lisanne werd het wel duidelijk dat ik professionele hulp moest hebben bij het opschonen van mijn computer.

Er werd met een stappenplan vier werkdagen ingepland voor training; twee voor de documenten en twee voor Outlook. Om te leren met je nieuwe werkomgeving te kunnen werken moet je, op rustige en duidelijke aanwijzing van Lisanne, alles zelf veranderen. Zo leer je snel de nieuwe werkwijze aan. Na de eerste twee dagen intensief te werken kwam er snel structuur in de documenten. Outlook werd op dezelfde professionele manier bewerkt en opgeslagen zoals bij mijn documenten. Zo blijft alles overzichtelijk en geeft rust. Als laatste hebben we ook mijn agenda aangepakt. Door een hele ander indeling en vooral te werken met labels, geeft dit nog meer rust.

Deze cursus had ik tien jaar eerder moeten doen. Dankzij Space4More heb ik gewoon weer zin om mijn computer aan te zetten!”

Hans Knotters | Medewerker groenbeheer, Gemeente Baarn

Mediaxplain*

Mediaxplain* is een onafhankelijk strategisch mediabureau dat orde schept in de toenemende complexiteit van echt effectieve communicatie. De onafhankelijkheid versterkt de creatieve vrijheid waardoor Mediaxplain* zich puur laat inspireren door marketingdoelstellingen en creatie en niet door (inter)nationale concessies. Met een bewezen geïntegreerde methode biedt Mediaxplain* een totaalaanpak voor complexe communicatievraagstukken. Naast de inkoop van media, richt Mediaxplain* zich dagelijks op communicatie-uitdagingen die vragen om een strategische aanpak en een helder verhaal. Eentje die verder gaat in het gebruik van media dan inkoop van advertentieruimte alleen. In de aanpak staat het maximaliseren van het effect van de boodschap centraal. De geadviseerde oplossing komt vrijwel altijd tot stand op basis van vernieuwend mediagedrag- en media-effectonderzoek, welke inhouse worden uitgevoerd.

Mediaxplain* heeft de afgelopen jaren een explosieve groei ervaren. Het team bestaat uit inmiddels 45, veelal jonge, enthousiaste mediaplanners en –specialisten. Door deze groei en daarmee het veranderde organogram van het bedrijf, bleek het gebruik van de Outlook agenda niet meer optimaal. Er was een sterkte behoefte aan een nieuwe manier van plannen, meer overzicht en een systeem waarbij vooral het Management Team weer grip zou krijgen op eigen afspraken en werkzaamheden. De nieuwe werkwijze zou tot gevolg moeten hebben dat zij niet meer “geleefd” zouden worden door de agenda. Er wordt gewerkt met Outlook 2007/2010 en binnen de mogelijkheden van Outlook is er een nieuwe werkwijze opgezet voor alle medewerkers, die past bij de huidige bedrijfscultuur. Naast het aanpakken en uitrollen van het proces is er tevens gekeken naar het optimaliseren van de functionaliteiten van de Outlook agenda. De agenda wordt nu beter beheerst dan voorheen en wordt er veel beter gebruik gemaakt van alle mogelijkheden die de Outlook agenda te bieden heeft.

“Complex vraagstuk wordt opgelost”

“De professionele aanpak van Space4More heeft in de eerste fase geresulteerd in een duidelijke probleemomschrijving en aanpak”, aldus Christiaan van Betuw, Strategy Director bij Mediaxplain*. “Om binnen een bedrijf dat al 15 jaar vaste structuren heeft de vinger op de juiste plek te leggen en zo aan te wijzen waar de beste resultaten qua optimalisatie in de digitale samenwerking te behalen zijn, is een complex vraagstuk. Eentje waarin Lisanne en Space4More niet voor terugdeinzen.

Met een scherpe analyse van het probleem en creatief in het creëren van een passende oplossing is het project in perfecte handen geweest. Lisanne heeft met haar aanpak aangetoond tot het uiterste te gaan en pas dan tevreden te zijn als het ultieme einddoel behaald is. Ook de acceptatie van de veranderingen door de gehele organisatie staat daarbij in haar aanpak centraal. Een waardevolle en rendabele investering voor elke organisatie.”

Christiaan van Betuw | Strategy Director, Mediaxplain*

ViaVendi.nl

Om optimale groei in de consumentenmarkt te realiseren plaatst ViaVendi haar drie peilers onder elk online retail project dat zij aanpakt. De drie ViaVendi peilers Research, Retailplatform en Salesgeneratie zijn in eigen beheer ontwikkeld en excelleren elk op hun eigen gebied. Business cases en harde cijfers leveren overtuigend bewijs dat 1+1 wel degelijk 3 kan worden.

In dit jonge bedrijf ontbrak nog een uniforme en structurele werkwijze. Deze werkwijze is noodzakelijk voor o.a. de overdraagbaarheid van werkzaamheden, efficiëntere procesgang, duidelijke taakverdeling en de monitoring van de voortgang van projecten. Met nieuwe, duidelijke afspraken is er een efficiëntere samenwerking en betere takenverdeling onderling behaald.

“Praktisch en met instant resultaat!”

“Lisanne heeft ViaVendi in enkele dagen voorzien van een werkbare structuur die efficiency en rust in de organisatie heeft gebracht. Zij heeft elke werkplek op een professionele wijze geïnventariseerd. Op basis van deze resultaten heeft Lisanne met geduld en een individuele aanpak elke collega meegenomen in een traject van efficiënte werkplekplanning. Deze aanpak bestaat uit tips & tricks op maat die leiden tot lege mailboxen en een overzichtelijke takenstructuur.

Twee zaken hebben mij het meest verrast:
1. De eenvoudige wijze waarop het mogelijk blijkt om met Outlook meerdere werkplekken en/of personen te managen
2. Het feit dat vanaf het moment dat Lisanne is vertrokken de nieuwe werkwijze is doorgevoerd en nog belangrijker, probleemloos wordt bijgehouden. Goed werk Lisanne!”

Bob Woutersen | Operationeel Directeur, ViaVendi

“Wij kunnen nu heel goed elkaars werk overnemen”

“Ook al werken wij al jaren met Outlook, van sommige functies hadden wij echt geen weet. Nu kunnen wij heel makkelijk al onze taken delen en overdragen zodat wij onderling ook meer inzicht hebben in elkaars werk. De mailboxen zijn helemaal opgeschoond en de agenda’s zijn op zo’n manier ingedeeld dat we het meest efficiënt en overzichtelijk kunnen werken. Naast de digitale werkplekken zijn ook onze kasten bekeken en alle losse papieren. Alles is nu op zo’n manier georganiseerd dat wij nu heel goed elkaars werk kunnen overnemen (als iemand plotseling afwezig of ziek is) omdat duidelijk is welke taken er nog liggen en welke prioriteit deze hebben.

Vervolgens is Lisanne ook nog een dag bezig geweest om aan de slag te gaan met onze digitale schijf. Alle documenten zijn in de juiste mappen geplaatst zodat we die nu allemaal snel terug kunnen vinden. Het was even wat werk, maar dan heb je ook wat! Vanaf dit punt hebben we nu heel makkelijk een gezamenlijke werkflow ontwikkelt en zal het voor eventuele nieuwe collega’s makkelijker zijn om binnen te komen. Zelf ben ik er ook erg blij mee aangezien ik nogal planmatig ben en hierdoor weet ik veel beter hoe mijn dag is ingedeeld en welke taken ik nog heb liggen.”

Mattanja de Vries | Shopmanager, Viadierenwinkel.nl

“Ik ben veel meer van Outlook te weten gekomen”

“De werkplekorganisatie en de Outlook training hebben mij erg geholpen. Lisanne was duidelijk en wachtte tot ik alles had gevonden. Ze ging niet te snel, nam gewoon de tijd en probeerde alles zo goed mogelijk uit te leggen. Ook als iets niet goed ging gewoon opnieuw en op een andere manier proberen te doen. Het is nu gestructureerd in mijn Outlook. Ook voor mij persoonlijk is deze training zeer handig geweest omdat ik meer van Outlook te weten ben gekomen en beter weet hoe ik er mee om moet gaan.”

Sophie Verrilli | Assistent Webshop Manager, Viadierenwinkel.nl

Verhagen & Van Kerkhof Administratie- en belastingdeskundigen

Verhagen & Van Kerkhof zijn deskundigen op fiscaal, financieel en administratief gebied. Met ieder meer dan twintig jaar ervaring in deze branche zijn beide partners sinds 2005 een fiscaal duo. Zij onderscheiden zich door kennis van zaken, ondernemingsgeest en inlevingsvermogen.

Nelleke van Kerkhof, een van beide partners, is een gestructureerd persoon. Desondanks ervoer zij haar volle inbox en de vele inkomende mails als storend. Zeker in de drukkere periodes nam het aantal mails, en dus ook de werkdruk, toe en werd haar werkplanning hierdoor nadelig beïnvloed.

Met de “Efficiënt met Outlook” training heeft zij geleerd keuzes te maken en haar tijd nog efficiënter in te benutten.

“Ik heb dagelijks plezier van een goede planning van werkzaamheden”

“Ik heb de “Efficiënt met Outlook” training als bijzonder nuttig maar zeker ook als plezierig ervaren. Lisanne is een professional die de training en de tijd in de gaten houdt maar zeker de persoonlijke touch niet uit het oog verliest. Ik heb dagelijks plezier van een zo goed als lege inbox en een goede planning van werkzaamheden. Ik word nog regelmatig overspoeld met mailtjes maar dan ga ik er even voor zitten om de mailtjes te verwerken en te plannen zoals ik geleerd heb van Lisanne en voel me daarna weer helemaal in control.

Een aanrader!”

Bosscher & Verbeek Recruitment in Media

Bosscher & Verbeek is opgericht door Aukje Bosscher en Marije Verbeek. Zij werken nauw samen op elke opdracht op het gebied van werving & selectie in de mediabranche. Zij gaan gericht op zoek naar dát talent in de markt dat specifiek aansluit bij het DNA van de opdrachtgevers. Een blijvende match maken heeft dan ook hun focus. De werkplek van Aukje bevindt zich ‘op locatie’ afhankelijk van waar ze haar compagnon, klanten en kandidaten treft. Zij logt in op een online-systeem, waarbij haar mailbox een zeer prominente rol heeft en de basis vormt van haar dagelijkse activiteiten.

De reden om een training aan te gaan, was om meer grip te krijgen op de dagelijkse e-mailstroom en deze op een logische efficiënte wijze in haar werk te kunnen integreren. Om haar agenda maximaal in te zetten en haar werkzaamheden en afspraken optimaal in te kunnen plannen hebben we meer structuur in haar inbox en aan de randactiviteiten aangebracht. Aukje kan nu effectiever met haar tijd omgaan en profiteert van een lege inbox, elke dag opnieuw.

“Een training die per direct oplevert, in tijd, ruimte en zichzelf dus ook terugverdient!”

“De training van Space4More heeft me heel veel opgeleverd! Het gevoel van ‘geleefd worden door je mailbox’ is verdwenen, ik heb continue overzicht, en het nieuwe gebruik van mijn agenda zorgt voor rust en dus ‘space for more’. Lisanne is heel erg helder, checkt doelen en verwachtingen en komt met concreet resultaat. Ze weet met respect (en ook het nodige geduld) inzicht te geven waar dingen minder soepel lopen en weet op zeer eenvoudige, structurele manier jou naar de oplossing van efficiënter werken te brengen.

De trainingsdag vloog om, we hebben bergen werk verzet, en dat doe ik sindsdien nog steeds. Doordat Lisanne ook in de eerste periode na de training vinger aan de pols houdt, blijft deze werkwijze ook gehandhaafd en is het inmiddels helemaal vanzelfsprekend geworden. Al met al een training die per direct oplevert, in tijd, ruimte en zichzelf dus ook terugverdient!”

Jansen Elektro en Installatie

Jansen Elektro heeft zich door meer dan 10 jaar ervaring gespecialiseerd en geprofileerd binnen de verschillende vormen van elektrotechniek. Eenvoudig of complex, in industrie-, utiliteit-, woningbouw, verbouw, onderhoud en renovatie.

Arnoud Jansen (Directeur) weet als geen ander hoe belangrijk het is om de focus te houden op de core business en tegelijkertijd alle overige activiteiten goed geregeld te hebben. Met een combinatietraining hebben we de fysieke werkplek gereorganiseerd en de To Do methode toegepast. Daarnaast hebben we dit ook digitaal doorgevoerd met de “Efficiënt met Outlook” training. Het resultaat; een goed geplande agenda, een opgeruimde werkplek en een overzichtelijke inbox.

“Ik had deze training jaren eerder moeten volgen!”

“Er was goede begeleiding de hele dag. Ik ben enthousiast en heb mijn collega’s al aangespoord. De methode was simpel en makkelijk aan te leren, dat had ik niet verwacht. Ik had deze training jaren eerder moeten volgen!”

Arnoud Jansen | Directeur, Jansen Elektro en Installatie